Alla inlägg under februari 2011

Av jenny valdner - 9 februari 2011 15:57

Man märker att det börjar bli vår, klockan är snart 16 och det är skapligt ljust ute fortfarande. Där med inte sagt att jag inte gillar vintern, för det gör jag mycket. Jag älska vinter, kyla och snö. Lätt den finaste årstiden också. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att åka till ett extremt kallt och snöigt ställe, istället för någon varm plats t.ex. Thailand. Fast det förståss, jag gillar nog extremeväder.

Vadå att man fryser på vintern? Köper man ordentliga ytterkläder så gör man inte det. Inte jag iallfall. Om folk slutar räkna pengar i öl och sprit skulle ni kanske också ha råd.




Av jenny valdner - 7 februari 2011 15:55

Vakna och sprang ner i tvättstugan för att kolla om det fanns någon tid, fanns två efter varann så vi gjorde en fuling. Mata in maskinerna och sen flytta vi cylindern till tiden under. Ingen kan ju sno tvättstugan om man redan tvättar i den. Så nu har vi tvättat sjukt mycket. :)


Förra måndagen åkte vi in till stan för att kolla lite soffor, men hitta inget just då. Några dagar senare kollade vi på eniro.se för att se vilka möbelaffärer det faktiskt finns i Norrkköping och märkte att vi missat en hel del. Så vart att åka in och kolla igen. Vi åkte fram och tillbaka och åkte tillbaka till flera ställen innan vi till slut bestämde oss för vilken det skulle bli. Sen skulle man välja matrial och färg också, men det var nästan den enklaste tyckte jag.


  

Den här vart det, fast i svart skinn. Kommer nog bli kalasbra tror jag.

Vart även en ny cool matta till vardagsrummet.


Finns lite annat på önskelistan, ett nytt köksbort etc. men det får vänta till man har större kök så man kan ha ett större bord.


Lördagen var vi på överaskningfest hos Adde, var sköj. Vi tog med oss mat och så till honom vi som kom. Mycket trevligt

  


  


Bjuder på dessa två, den första från i lördags, och den andre från december tror jag.


Byebye


Presentation


Nämen hej!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards