Alla inlägg under november 2010

Av jenny valdner - 30 november 2010 09:45

Känner mig något bätte idag faktiskt. Dock är jag superförkyld fortfarande. Har inte gjort så mycket denna morgon än. Finns inte så mycket att göra heller.


Imorgon fyller mamma år, då blir det tårta och firande hos henne, vet bara inte vad man ska köpa för något till henne. På torsdag är det jobb som gäller och lördag har Angelica E inflyttningsfest, ska bli kul :) Henne vet jag nog vad jag ska köpa till också som inflyttningspresent.


Igår kom martin julklapp som jag beställt, jag slog in den och när han kom hem ville jag att han skulle öppna den på en gång. Typiskt mig, blir så nästan varje år. Så bara tänka ut något nytt som jag kan köpa närmare jul då.. Suck!


  

En nyvaken Jenny, den bjuder jag på :P Fan vad dålig datakameran är.


Byebye




Av jenny valdner - 28 november 2010 11:21

Igår var jag och Martin på adventsmarknaden, fast inte alls länge. Martin tyckte vi skulle gå ner så det gjorde vi. Jag tyckte inte att var så mycket att ha, det var så mycket folk att man typ ändå inte kunde se vad som fanns.


Sen kom vi hem och jag bakade lussebullar. Inte vanliga lussekatter, utan bullar med typ mandelmassa och annat i. Vart helt okej.


  


I förrgår var jag hos Angelica E en stund, det var trevligt. Hennes lägenhet var jättefin.


Jag har ont i halsen, med det tänker jag ignorera idag, för idagska jag jobba.


Byebye




Av jenny valdner - 25 november 2010 23:18

Jag har precis färgat håret, men får se hur det blir när det torkat. Hoppas det blev bra iaf :)


Idag har vi städat hela lägenheten ordentligt och jag har vart på ett vikariemöte med massa information till oss vikarier inom kommunen. Var helt okej. Sen vart det stan och storhandla, fick med oss en hel del hem. Skönt att ha myckegt i frysen och kylen.


Köpte tre adventsljusstakar att ha fönstrena med. Har två andra, men de funkar inte. Sen ska de där ljusen man tänder första, andra osv advent upp (heter?). Sen blir det inget mer pynt här hemma.


Är ledig nu fredag, lördag. Känns skönt. Men vet i fan vad man ska göra. Sånt som märks antar jag.


Byebye



Av jenny valdner - 23 november 2010 21:39

Länge sen jag skrev nu, men jag har inte orkat skriva något. Har jobbat mycket den senaste tiden. Behövs nu inför jul, men blir nog bara att köpa julklapp till Martin, Brorsdotter och några vänner.


Fan vad osäker jag blir när jag ska köra själv när det är massa snö, det är illa. Men bara att köra som Martin säger. Skulle vara skönare om man hade en egen bil. Men det får vänta ett tag :)


Imorgon är det jobb igen, ska gå bredvid då igen, sen är det bara två bredvidgångar kvar på det stället. Torsdag är det möte. Fattar inte riktigt vad det var om, men bara gå dit så märker man väl det.


Nää, nu ska jag kolla tv.

Byebye

  

Av jenny valdner - 16 november 2010 20:12

Har inte skrivit på länge för jag inte har något speciellt att skriva om.


Men idag har jag har. För idag fick jag körkort :D


Skönt fan :)

Presentation


Nämen hej!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards