Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Rubrik saknas

Av jenny valdner - 11 januari 2011 15:09

Jag jobbade nu i natt, och kom hem runt halv 8-8 imorse. Vart sängen direkt och somna bums. Vaknar av att det är ett jävla liv på taket. Nästan i sömnen förstod jag att de höll på att skotta taket, jäklar vilka dunsar det blir det snön åker ner och slår i backen. Kissarna var jättenyfikna och inte alls räddaa för oljudet. Dom är fina våra katter!

 

Har precis käkat lite glass och kollar på En plats på landet på 8:an. Ganska bra tycker Jag. jag tycker engelska landsbygden är sjukt fin alltså. Skulle lätt vilja bo där!

 

      

 

Brukar kolla på En plats i solen och och En plats vid havet med, men En plats på landet är min favorit dock! Inte för jag kollar på det jämt, men det brukar vara när det inte finns någon annat att se på tv.


Nu saknar jag min man, men han jobbar och slutar nog sent idag.

Men snälla kom hem nu!  

 

Min sladd till min kamera är borta, var kan jag ha lagt den tro? Ville överföra lite bilder till datan ju. Typiskt mig



Bjuder på en äldre och en nyare bild så länge.

 

17 år nånting, är faktiskt tillsammans

med Martin när denna bild togs.

  

Helloween 2010.

mellan 5-6 års skillnad på fotona,

och visst syns det?


Byebye

 

 

 
 
Ingen bild

bella

11 januari 2011 15:59

Tycker du ser lika ut. lika söt som alltid

jenny valdner

11 januari 2011 17:43

Men vad du var snäll då :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny valdner - 5 maj 2011 12:58

Idag har det inte hänt mycket, är ledig och känner inte för att göra så mycket.   Ska jobba hela helgen med start i morgon kl 06.45, känns mycket jobbigare att börja då istället för 7.00, undrar varför. Det är ju bara en kvart.   Vet inte rik...

Av jenny valdner - 21 april 2011 08:49

Fort tiden går, redan påsk.. Snart är sommaren här.   Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Är visst dålig på att uppdatera bloggen.   Har inte hänt så mycket, jobbat som vanligt. Martin jobbar långa dagar nu, 12timmars pass eller längre, me...

Av jenny valdner - 6 april 2011 08:28

Nu var det länge sen jag skrev, har inte orkat att skriva något. Kom knappt ihåg mitt användarnamn och lösenord ens :P   Idag är jag ledig, blir nästan mer seg av att vara ledig än av att jobba, konstigt det där. Jobbat/jobbar ganska mycket helge...

Av jenny valdner - 6 april 2011 08:28

Nu var det länge sen jag skrev, har inte orkat att skriva något. Kom knappt ihåg mitt användarnamn och lösenord ens :P   Idag är jag ledig, blir nästan mer seg av att vara ledig än av att jobba, konstigt det där. Jobbat/jobbar ganska mycket helge...

Av jenny valdner - 9 februari 2011 15:57


Man märker att det börjar bli vår, klockan är snart 16 och det är skapligt ljust ute fortfarande. Där med inte sagt att jag inte gillar vintern, för det gör jag mycket. Jag älska vinter, kyla och snö. Lätt den finaste årstiden också. Jag skulle fakti...

Presentation


Nämen hej!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards