Alla inlägg under januari 2011

Av jenny valdner - 26 januari 2011 09:41

Nu var det länge sen jag skrev men jag har inte haft någon lust att skriva.


Mitt sluta röka-projekt går faktiskt riktigt bra tycker jag själv. Så jag hoppas mitt nyårslöfte håller i sig nu. Vem vill egentligen röka? Man luktar, det kostar pengar, det är skadligt m.m m.m Inget mer röka nu!


Här har det inte hänt så mycket. Inget roligt iaf. En riktigt tråk-månad.


Tänkte att jag snart skulle städa lite här hemma. Man får ju i stort sätt städa lite varje dag om man ska hålla det rent. Men lite stökigt gör väl inte så mycket? :)


  


Min kamera på datan är dålig som fan. Mitt hår ser visst lite tovigt ut också, men har inte borstat den än.


Idag ska jag göra lasagne, tyckte jag hörde något om att Martin var sugen på det igår. Skönt när han säger vad han vill äta så man kan laga det, är sjukt dålig på att komma på maträtter. Fast det brukar han också vara. :)


Igår köpte jag nya vinterskor. Haha, fast vintersnart säkert är slut. men de är ju bara spara till nästa år. Vart ett par Canada Snow. :)


Nehe, börja städa var det.

Byebye



Av jenny valdner - 12 januari 2011 13:17

Segt det är att inte jobba, men de flesta som jobbar timmar vet att januari nog är den sämsta månaden med jobb.

Jag kollar lite på tv, men finns inget att se på. Bara skit.


Imorgon ska jag ta sprutan mot hepatit A och B på Sensia i Söderköping, måste nog ta två eller tre sprutor fast med mellanrum så klart.

Är jag nervös? Nix, inte ett dugg spruträdd!

Kommer kännas skönt när man går till jobbet och veta att man är skyddad.


  


Är väl dags att ta tag lite i hemmet nu antar jag, men noll lust idag.


Byebye



Av jenny valdner - 11 januari 2011 15:09

Jag jobbade nu i natt, och kom hem runt halv 8-8 imorse. Vart sängen direkt och somna bums. Vaknar av att det är ett jävla liv på taket. Nästan i sömnen förstod jag att de höll på att skotta taket, jäklar vilka dunsar det blir det snön åker ner och slår i backen. Kissarna var jättenyfikna och inte alls räddaa för oljudet. Dom är fina våra katter!

 

Har precis käkat lite glass och kollar på En plats på landet på 8:an. Ganska bra tycker Jag. jag tycker engelska landsbygden är sjukt fin alltså. Skulle lätt vilja bo där!

 

      

 

Brukar kolla på En plats i solen och och En plats vid havet med, men En plats på landet är min favorit dock! Inte för jag kollar på det jämt, men det brukar vara när det inte finns någon annat att se på tv.


Nu saknar jag min man, men han jobbar och slutar nog sent idag.

Men snälla kom hem nu!  

 

Min sladd till min kamera är borta, var kan jag ha lagt den tro? Ville överföra lite bilder till datan ju. Typiskt mig



Bjuder på en äldre och en nyare bild så länge.

 

17 år nånting, är faktiskt tillsammans

med Martin när denna bild togs.

  

Helloween 2010.

mellan 5-6 års skillnad på fotona,

och visst syns det?


Byebye

 

 

Av jenny valdner - 10 januari 2011 11:02

   

Tommy Hilfiger  1799:-  Canada Snow 1499:-


      

Timberland 1599:-        Merrel 1799:-



Vill ha, synd att de är så billiga bara :/ Men mina vinterskor har gått sönder så måste ha nya..


Byebye




Av jenny valdner - 7 januari 2011 14:48

Så var det fredag igen och jag är ledig hela helgen, mycket skönt :).


Jag har kollat på ett program de senaste dagarna på 4an, GrizzlyMan. Han verkar inte vara riktigt frisk tycker jag, men samtigt kan jag inte låta bli att bli förundrad över honom. Han levde med björnarna i 13 säsonger innan en björn som var utsvullten käka upp honom och hans flickvän. Bjärnarna var typ hel hans liv. Men han stanna kvar alldeles för länge sista gången. Björnarna skulle gå i ide och björnarna äter så mycket de kan innan. Björnen som de tror käkade Timothy Treadwell var inte en av de björnar som han följt under sina år med björnarna, utan en ny björn som kommit till området. Han var i någon nationalpark i Alaska där han var själv, bortsett från hans flickvän som hälsa på ibland. Märklig människa.

  

  

  


Igår var Martin och jag ute hos hans mamma, Martin skulle kolla på bilen och se om han kunde hitta felet, men är nog bara att lämna in.

Vi kolla på de söta nyfödda lammen också. Så fina. Vi tog inga bilder men båda var svarta.




Presentation


Nämen hej!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards